laupäev, aprill 30, 2005

Antarktika

Nägin unes, et joonistasin värvipliiatsitega ja küsisin vennalt, mitu värvikombinatsiooni nende pliiatsitega on võimalik. Edasi meenutas ema, kuidas ta oli isaga kunagi ühel Antarktika saarel, üks mees tuli neid sealt ära tooma, aga ema ei olnud rahul, et segatakse. Mõtlesin selle kohta välja luuletuse:

Kullakallis eminents
küsib, kus on residents.
Miks küll, niigi dekadents,
see, et lõppenud on bents.

Mida ma unes ei näinud, aga ennustasin, et näen, oli see, et loen ajalehest, et Laari töö lükati ikkagi tagasi. Näen võrguväljaandest, et keegi on lisanud kommentaari, et küll minu töö ka tagasi lükatakse. Vastan varjunime all, et minu puhul ei ole see nii oluline, sest ma pole olnud peaminister. Siis taipan, et kuigi kirjutasin varjunime all, on minu lause sõnastusest ikkagi näha, et see on minu kirjutatud.