pühapäev, juuni 26, 2005

Eksam

Unenäos rääkisin, et ma ei taha doktorantuuris õppida, vaid doktorantuuri sisseastumiseksamit teha, juhul kui see on samasugune nagu bakalaureuseõppe sisseastumiseksam. Ütlesin, et mul on eksamite tegemise sõltuvus. Kui kahe turniiri vahel on pikk vahe, tuleb eksameid teha. - Teises unenäos läksin alla Tartu Riia mäest. Antikvariaatide uste taga ja nende vahel olid raamatud otse asfaldil maas. Vihma ka sadas parajasti neile peale. Ma ei saanud aru, kas raamatute omandamiseks tuli minna maksma ühte poodidest (ei tea kumba) või olid need seal tasuta võtmiseks. Aga ma ei tahtnudki selliseid. Mägi oli nii libe, et alla viis mind libisemine. Hoogu pidurdas krobelisus, aga see võis aja jooksul vähemaks kuluda. - Kolmandas unenäos ütlesin, et lõpetan ülikooli täna kell 12, selleks ajaks on Aaviksoo olnud selle ööpäeva jooksul 12 tundi minu rektor, iga ajaühiku kohta üks tund.