pühapäev, juuni 12, 2005

Mängudevaheline uni

Turniiride ajal saavad unenäod kergesti kannatada. Täna olid kaks tükki nii igavad, et neid ei tasu üldse kirja panna. Kolmandas vaatasin võrgust mingit inglis- või saksakeelset ajalehte, kus tutvustati Iraagi presidendikandidaate. Minu arvates polnud vaja neid kogu aeg nii väga tutvustada, aga avaldasin ühele neist toetust. See oli vähem soositud kandidaat, mistõttu minu teo peale tuli kommentaar, kui hirmsa asjaga ma olen hakkama saanud. Tahtsin siseneda leheküljele, aga ei teadnud, kuidas seda teha. Kui mul probleem korraks meelest läks, sain teisele asjale mõtlemise ajal kuidagi sisse. Rääkisin kellelegi, et minu vend ise on satiirik ja mina olen ka. Lugesin ühte oma vana naljateksti. Nüüd tundus mulle, et olen kirjutanud natuke seosetult. Olin läinud arvuti juurest teise ruumi. Sinna ilmus ujumisriiete väel naine. Arvasin, et ta võib olla tulnud välja internetist. Sain sellele kinnitust, kui ta ütles, et on minu fotosid näinud. Mulle tundus nimelt, et võisin sellele lehele oma fotosid saata, kuigi nad ei ilmunud nähtavale. Arvutiga toa uksest tuli välja veel mitu ujumisriietega naist.