neljapäev, juuli 14, 2005

Pudemeid

Öösel magama jääda oli parem tunne kui tavaliselt. See võis tulla sellest, et olin pikemalt üleval. Nägin unes esimest korda peale Hiiumaal käimist laevasõitu. Enne seda olin ärkvel mõelnud, et selle sõidu juures oli vast kõige parem asi laev. Teises unenäos olid Henn ja Toomas veel suhteliselt väiksed ja meenutasid, et kui nad veel väiksemad olid, siis olin ma neile rääkinud naljajuttu ja nemad olid seda uskunud, sest ei saanud aru, et see nali on. Unenägudes oli selline koht veel, et kiideti Savisaart ja mina karjusin ühe asja kohta, et kas see oli siis ka tänu Savisaarele. Kui selle peale minu poole tormati, siis ütlesin, et mul läks vihahoog juba üle ja et mind ei saa karistada, sest olen süüdimatu. Rei tahtis mind sealt turniiri segamise pärast ära saata, aga ei saanud, sest ma ei olnud seal maletajana. Ja siis oli selline koht, et minu leheküljele hakkas palju külastajaid tulema, kui ma polnud seda enam mõnda aega uuendanud ja esikohale oli jäänud tekst Jaan Kaplinskist ja Tiia Toometist. Millalgi ärgates tundus mulle, et pikad unenäod olid, aga ei jäänud meelde, sest uni oli liiga sügav.