teisipäev, august 02, 2005

Luuletus unenäost

Ühes unenäos sõitsin linnaliinibussis, kus keegi mees mult küsis, kas Krister astus uuesti ülikooli ajakirjanduse osakonda, et tal varem vist jäi ülikool pooleli. Ütlesin, et siis käis ta minu ajaloo loengutes ja jõi õlut. Olin ajalehe toimetuse hoones, kus mitu inimest mind mööda treppe taga ajasid. Nad ütlesid selja tagant: "Mõtle midagi välja, et selle saaks lehte panna!" Mõtlesingi pingutusega välja luuletuse:

Palus toimetajat Värdi:
"Rohkem minu peale kärgi!
Siis kui higiseks saan särgi,
jõuan tempoga ehk järgi."

Teises unenäos mängisime kooli saalis korvpalli. Mina istusin kitse peal, kust sain pikalt sihtida, et sööte anda, kui pall parajasti minu käes oli. Mõtlesin, et võibolla oleks õigem kitse pealt hobuse peale ümber istuda, sest sellelt ei kuku nii kergesti maha. Ariel tahtis, et ma kitselt alla mängu tuleksin, mida ma tegingi.