laupäev, august 13, 2005

Probleemid teooriaga

Eilse kohta ma teadsin, et tuleb unenägusid, sest üleeile sai eelnevatest päevadest rohkem mõelda. Eile jätkasin sama tüüpi mõtlemisega, aga tulemust on vähem. Kas põhjus on selles, et tegin seda vähem tunde või hoopis selles, et osa päevast läks ka suulisele rääkimisele, mille tegemise järel on vähemalt viimasel ajal alati vähem unenägusid olnud?

Ühes unenäos tõstis Ansipi valitsus järsult tulumaksu, et katta antud rahalisi lubadusi. Teises unenäos lugesin raamatut, kus olid koos kriminull ja luulekogu. Tegin tähelepaneku, et kriminullides toimuvad mõrvad tavaliiselt hotellides. Mõtlesin, et varem ma peale magama minekut ärkasin karjudes, sest mulle tundus, et mind tullakse tapma, aga nüüd ma enam karjuma ei hakka, sest miski ei tundu enam õudne. Kolmandas unenäos tõi "Postimees" ära võrguhääletustel osalejate nimesid. Olin ühe korra hääletanud ja peale seda oli keegi teine kolm korda minu nime kasutanud (Simo või Runnelsimo), näidates mind muuhulgas naistepäeva tähistamise pooldajana. Ühe korra oli keegi võõras kasutanud ka Klausi nime. Tahtsin saata "Postimehele" avaldamiseks kirja, et nad sellise nimede avaldamise ära lõpetaksid.