reede, september 02, 2005

Kõik võib olla

Parketi all võib olla kulda. Radiaatoris võib elada paeluss. Potitaimed võivad imestada, kuidas tuul mind liigutab, kui aken kinni on. Raudrüü võidi leiutada nähes kilpkonna. Kunstnik võib maalida pildi hüpnotiseerimise eesmärgiga. Mulle prooviti võibolla poes sellepärast ühe kalja pudeli asemel kaks anda, et keegi teine polnud seda sorti kalja ostnud. Ilm võib enne talve veel soemaks minna. Seda lehekülge võib lugeda rohkem inimesi kui loendur näitab. Minu reitingut võidakse järgmise turniiri järel jälle valesti arvutada, sest plaanis on jälle alustada kahe kiirvooruga. Ma võin ülikooli läbisaamise tõttu ülikooli sagedamini unes nägema hakata. Täna öösel võin ma näha unes, et olen esimesel kursusel. Homme öösel, et teisel kursusel. Ülehomme öösel võin näha unes, et mõtlen, mis eriala peale keskkooli lõpetamist õppima minna. Järgmisel aastal võib keegi kirjutada raamatu, kus algab sõda jääst vabanenud Antarktise jagamise pärast. Minu raamatute lugejatest suur osa ei pruugi kahtlustada, et olen midagi ka internetis avaldanud. Päeval, kui sain seitsme-aastaseks, mõtlesin arvatavasti, et nüüd on paremad aastad läbi. Sel suvel võisin mõelda, et nüüd pöördun jälle seitsme-aastaseks saamise eelsesse aega tagasi. Ma võin lähitulevikus järgmise sellise oletuste rea kirja panna.