neljapäev, november 10, 2005

Nõunikud ja elu

Täna lugesin ajalehti juba peale hommikusööki. Üks nõunik nägi ja ütles, et ma midagi aktiivsemat teeks, näiteks jookseks 10 kilomeetrit. Minu arvates töötab aju siiski lehte lugedes aktiivsemalt kui joostes. Eriti passiivne tegevus tundub jooksmine veel siis, kui seda hakata tegema nõuniku soovi peale.

Teine nõunik konsulteeris e-maili teel ühe haige korrespondendiga. Pärast seda leidis ta enda juurest samad sümptomid. Tekkis kahtlus, et arvutiviirused nakkavad juba arvutilt inimesele, rääkimata inimeselt arvutile nakkamisest.

Kolmas nõunik, kes lendaski UFO-ga kaasa, mille suhtes ma juba hoiatasin, saatis mulle nõuande, et ma ka kosmoses ringi lendaksin, et saaksin maailma näha. Vastasin talle, et mul on Maa pealt tähistaevast hea ülevaade, aga Veenusele minnes (vaadake ise, et sellest lennust oli ajalehes juttu) ei näeks ma sealsete pilvede alt midagi.

0 vastukaja: