pühapäev, november 06, 2005

Probleem juhtmega, saun

Nägin unes, kuidas olin oma koduleheküljele pannud linke reklaamile ja hakkasin neid kustutama. Sahtlisse olin alles jätnud ühe reklaamtrükise ja hakkasin seda ära viskama. Sahtli panin täis päris enda värvipliiatseid. Mul oli koduleheküljel linke teiste lehekülgedele. Üks neist oli isik, kelle kohta sain just teada, et ta kandideerib presidendiks. Keegi teda ei tundnud, aga järjest kõigil valimistel kandideerides võis ta oma tuntust suurendada ja lõpuks ka kellekski saada. Vaatasin, millised laused võivad moodustuda, kui lugeda koduleheküljele lingitud alalehtede ühesõnalisi nimesid. Pärast märkasin, et olin ühe ühesõnalise lingi muutnud kogemata selle käigus mitmesõnaliseks ja muudatuse ka üles riputanud. Tahtsin seda tagasi parandada. Selleks tuli arvuti käima panna. Läksin läbi koridori ja mõtlesin, et kas tõesti päike paistab veel peale keskööd. Siis sain aru, et see on vaid loojangukuma. Isa toas hakkasin arvutile juhet taha panema, aga see kleepus mu sõrmede külge ja sellest ei tulnud arvutisse voolu. Läksin kööki ja ütlesin emale, et keegi on kas käinud juhet mingi sulatava vedelikuga üle kallamas või teeb Jumal imesid. Viimmasele oletusele andis kinnitust ka aknast nähtav teine ime, et keegi seisis väljas üle lombi astumise asendis, aga ei liikunud edasi. Varsti ta siiski liikus. Läksin ja proovisin veel aru sada, mis arvuti juhtmega on juhtunud. Sellel oli juba metall väljas. Võis olla, et juhtmel olid oma korgid, mis sulamise korral välja lülitusid, et inimene lööki ei saaks. Siis selgus, et arvutiga oli kuulatud "Kuldse trio" muusikat ja see oli selline, et lõi juhtme plastmassosa paigast. Läksin proovisin Pille toas olevat arvutit, mis millegipärast käivitus. Järelikult pidi isa toa oma juhe olema lihtsalt ajutiselt päikse käes pehhmeks läinud.

Teises unenäos olin ühe sauna ukse ees koridoris ja ei tahtnud sinna sauna minna. Selle maja naine näitas mulle selle sauna kõrval olevat teist sauna, öeldes et ma läheks sinna, et see on parem. Esimene oli naiste saun, teine meeste oma. Teise sisse minnes märkasin, et meeste sauna lavaruumi ja naiste sauna pesemisruumi vahele on uks ehitatud.

0 vastukaja: