esmaspäev, november 14, 2005

Tuli

Nägin unes, et Toomemägi oli jõulude puhul põlevaid küünlaid täis ja sellest tuli tulekahju. Tuld hakati kustutama. Nunnad näitasid mulle kesklinna kloostri tänavat, kus tuld ei olnud, nii et sain sealtkaudu lahkuda. Peale seda kõndisin Kalda tee tagumises otsas. Mõtlesin, et Annelinnas kivimajade juures on hea rahulik, sest need ei saa põlema minna. Toomemäel oli juba kolm aastat järjest kõigi jõulude ajal tulekahju puhkenud. Varem neid ei olnud, sest siis ei olnud veel seal jõulude ajal küünalde süütamise kommet. Sellele kombele tuli lõpp teha.

Nägin unes, et ajalehes oli foto, millel oli kolm paljast naist, kes kõik lamasid selili ja naeratasid. Läksin kõndisin kesklinnas. Vastu tulid Piret P. ja Kati S. Läksin nende vahelt läbi. Tundus, et nad loodavad, et ma ei tunne neid ära, sest ma olin Kati S.-le kirja saatnud. Ma ei hakanud märku andma, et tegelikult ma tunnen. Üle tee minnes möödusin kellestki, kes tundus olevat Raido, aga kui ma talle otsa vaatasin, siis polnud ma enam selles kindel, mistõttu ma teda ei teretanud. Tahtsin minna Lossi tänava õppehoonesse, aga selle ust avades nägin, et olen õigest majast juba mööda kõndinud. Läksin õige koha peale tagasi, aga seal ka õppehoonet ei olnud. Hakkasin kõndima mööda tänavaid ja õppehoonet otsima. Nüüd nägin, et olen võõras linnas. Läksin ühte korterisse, kus oli mees, kes andis mulle fotode vaatamiseks luubi.

0 vastukaja: