esmaspäev, jaanuar 02, 2006

Tõde. Tänavad.

Nägin unes, kuidas tahtsin öelda, et Lomonossov on tõestanud, et teadustöid saab ka luulevormis kirjutada. Lugesin, et inimesed tulevad sellepärast sarnastele järeldustele, et iga inimese sees on kogu tõde olemas. Järeldasin, et on ükskõik, kas ma arendan ennast lugemise või mõtlemise abil. Mõtlesin, kui palju mu male reiting juba tõusnud on ja et kavatsen seda ka edaspidi tõsta. Paide õues mängisime klassivendadega mängu, kus mina pidin neid peksma. See ei teinud neile midagi, aga õun, millega ma peksin, kulus.

Nägin unes, kuidas läksin koos Klausiga üle Toomemäe. Klaus tundis oma piirkonna ära. Kaks klassivenda hüppasid jõkke ja olid kaua vee all, enne kui pinnale kerkisid. Kui nad teist korda hüppasid, lasi üks enne õhu ka suust välja kui pinnale kerkis. Raekoja platsil küsis üks väike poiss mult, mis asi on suitsetamine. Vastasin, et see tähendab, et pannakse sigaret suhu, pannakse sellele tuli otsa ja tõmmatakse suitsu sisse. Ütlesin, et see on tervisele kahjulik. Pärast kõndides nägin seda poissi ja teisi selle pere väikseid lapsi uuesti. Kõndisin neist mööda. Jõudsin järgi nende isale ja ütlesin talle, et ta oma lapsi järgi ootaks.

2 vastukaja:

imeloom ütles ...

Sa Simo oled vist raamatutegelane, sest päris inimestel ei saa ju nii ilusad ja head unenäod olla.

Simo Runnel ütles ...

Kui koledamaid kohti on, jätan need vahele. Juurde midagi ei pane. Aga mõne raamatu tegelane olen ka.