neljapäev, jaanuar 26, 2006

Tulevane unenägu Hitlerist

Võin näha unes, et Hitler tahab uuesti võimule tulla, et allutada kogu Euroopa Liit Saksamaale. Ta läheb selleks Hindenburgilt volitusi küsima. Lähen temaga kaasa, et sosistada Hindenburgile kõrva, et ta tuletaks meelde, mis eelmisel korral juhtus ja volitusi ei annaks. Ma ei saa seda teha, sest Hitler hüpnotiseerib Hindenburgi ära ja see hakkab järjest andma allkirju kõigile paberitele, mis talle ette torgatakse. Hakkan kartma, et Hitler hüpnotiseerib mind ka ära, seepärast hakkan põgenema. Hitler hakkab mind taga ajama. Majade vahel sikk-sakke tehes õnnestub mul temast lahti rabeleda. Tahan põgeneda Uus-Meremaale, sest see oleks ainuke koht, kus ta mind kätte ei saa. Hüppan liikuvale rongile. Selgub, et see on täis natsipartei rünnakrühmlasi, kes hakkavad mulle lähemale tulema. Viimase abinõuna teen silmad lahti. Ärkan vanglas, sest tegelikult on mind juba kätte saadud.

*
Lisaks juba kirja pandutele nägin täna unenäo, kus oli inglise keele tund. Õpikusse oli kirjutatud või Kalme ütles, et "Tõde ja õigust" lugemata ei ole võimalik lugeda ühtegi teist raamatut. Kadri K-s vaidles vastu, et tema jaoks on see eelkõige konstateeriv raamat. Tahtsin öelda, et seda raamatut mõistab see, kes on maal elanud. Ma ei hakanud seda siiski ütlema, sest see oli liiga isalt kuuldud lause. Pealegi meenus mulle, et Kadri võis kunagi maal ka elada, sest ta tuli meile väiksemast linnast. Merje ütles Kadri jutu täienduseks, et selline oli näiteks see ilus poiss, kes pidevalt kitarri mängis. Ta ütles, et ta ei mäleta tema nime. Mina teadsin, et ta mõtleb Merkot, aga ma ei öelnud seda. Merje ütles, et välimuse rõhutamine on poisikeselik. Mind ajas see lause naerma, kuigi ma mõtlesin, et selliste asjade üle ei sobi naerda. Merje ütles, et ta ei mäleta, kas see poiss läks õppima karjapoisiks või lehmapoisiks. Mina mäletasin, mida ta tegelikult õppima läks, aga ma ei öelnud.

0 vastukaja: