neljapäev, veebruar 23, 2006

Venemaa ja Saksamaa

Nägin unes, et vaatasin paberit, kuhu olin mitmesse tuppa juba niigi natuke õudseid nägusid joonistanud, enne kui mind kutsuti äärmisse tuppa, kus Oudekki ja Martin G. raha eest inimesi hirmutasid. Seal oli tõeliselt õudne ja arvasin juba, et ei pääsegi enam välja, aga lõpuks olin pääsenud. Maja oli Meelva maja moodi, aga suurem. Hakkasime perega autoga Tartusse sõitma ja Raivo püüdis suures garaažis auto õigele rajale saada.

Teises unenäos oli öösel äike. Vaatasin, et välk lööb iga kord ühes ja samas kohas ja mitte terve joonena korraga, vaid ühest punktist teise. Seetõttu ütllesin vendadele, et see ei olegi äike, vaid venelaste helikopter, mis Tartut pommitab. Mina ja Henn läksime voodi alla, et pommide eest paremini kaitstud olla. Henn tahtis ise voodi all selle koha peal olla, kus mina olin. Läksin rääkisin suures toas isale ja emale ka sellest helikopterist. Oli juba hommik. Nüüd oli näha, et tegemist oli tõesti venelaste helikopteriga, sest see ei olnud enam pilve varjus, vaid lendas majade vahel ringi ja vaatas akendest sisse. Trepikojas tuli mulle vastu venelane, kes tahtis korterisse sisse tungida. Ütlesin talle, et ta peab rääkima eesti keeles, sest vene keel on mõrvarite keel. See jättis teda rahulikuks, aga kui lisasin, et vene keel on fašistide keel, siis ta ärritus ja vastas, et kui tema koolis käis, siis nad veel ei teadnudki, mis asi fašism on. Mul õnnestus ta trepikojast välja ajada. Väljudes ähvardas ta kutsuda kaks automaadiga Vene sõdurit. Inimesed meie korterist hakkasid minema auto peale, et põgeneda. Kuna kohe võisid saabuda sõdurid ja põgenejad maha tappa, aga ka koju jääjaid oleks tapma tuldud, siis läksin peitsin väikse Tooma naabri korterisse. Ütlesin naabrile, et kui venelased uurima tulevad, siis ta ütleks, et Toomas on tema poeg. Siis oleks ta rahule jäetud. Jäin ise ka esialgu naabri korterisse. Järgnevalt olin ühes teises majas koos suurema rahvahulgaga. Seal oli üks sakslane, kõik ülejäänud olid eestlased. Sakslane teatas, et ta hakkab kõigi eestlaste üle kohut mõistma. Tegime ta kahjutuks. Pärast seda laskis Krister televiisoris uudistesaatesse lõigu, kus ta suuga rääkis Saksa-meelset juttu, aga kõik kaadrid olid sakslasi mõnitavad.

0 vastukaja: