laupäev, märts 11, 2006

Ajalehest ja raadiost

Eilses "Postimehes" häiris mind kõige rohkem lause, et mingite spetsialistide arvates olevat tülid seotud suhetega. Minu keelekasutuse järgi kui ma olen kellegagi tülis, siis mul ongi selle inimesega olemas halvad suhted. Erandi võiks teha, kui ma lähen kallale täiesti võõrale inimesele, siis võiks öelda, et ründasin inimest, kellega mul ei ole suhteid. Tundus, et ajakirjaniku arvates on tülid ja suhted kaks mõistet, millel puudub ühisosa.

*
Eile kuulasin ilmateadet raadiost nii tähelepanelikult, et see jäi mulle vist kõigist varasematest ilmateadetest paremini meelde. Meelde jäid järgmised temperatuurid: Ateenas +14, Pariisis +10, Londonis +7, Berliinis 0, Varssavis -1, Oslos -3, Peterburis -8, Helsingis -9. Vilniuse ja Riia kohta ei ole ma kindel, kas neis oli -2 või -3. Kõige rohkem panid imestama Pariis ja London, et seal ikka nii palju soem on. Kommentaariks lisaksin veel, et teatatakse linnade temperatuure, aga linnas on alati soem kui maal.

0 vastukaja: