teisipäev, märts 07, 2006

Auto ja telefon

Sain unes teada, et pärast Euroopa Liidus uute auto turvapatjade sisseviimist sai surma juba tuhandes sellist turvapatja kasutav sõitja. Selle tõttu algasid protestiks hauarüüstamised. Edasi räägiti autoraadios, et juhti ei päästa turvapadi. Arvasin, et lause lõpetatakse, et see turvapadi on hoopis tema kõige suurem vaenlane, aga seda siiski ei öeldud. Öeldi hoopis, et juhi päästab see, kui ta vastutuleva auto juhiga peadpidi kokku ei põrka. Olin parajasti auto roolis ja tegin järelduse, et kui ma teise autoga kokku põrkan, pean ennast paremale kallutama, et teise juhi pea minu pead ei tabaks. Roolis oli taksojuht ja mina istusin tema kõrvalistmel. Märkasin, et olen turvavöö lahti unustanud. Hakkasin seda kinni panema, aga see läks aeglaselt. Lisaks ilmus nähtavale veel parkimisplatsil seisev politseiauto, mis võis lahtise vöö eest trahvi teha. Ma ei teadnud, kas peangi enam turvavöö kinni panema või juba autost välja minema, sest olin tahtnud sõita Ujula tänavale ja olime Ujula tänava lähedal parkimisplatsil. Olin parajasti üliõpilane ja helistasin Reelile, kellega olin ülikoolis samas inglise keele rühmas. Ma polnud talle kunagi varem helistanud ja ka nüüd helistasin pooleldi kujutluses. Ma ei teadnud, mida talle öelda. Nägin, kuidas ta teisel pool toru mult küsis, kas ma helistan talle selleks, et koos muusikapäevadele minna. Ma ei tahtnud eriti temaga koos minna ega tahtnud eriti sinna üldse minna. Kaalusin siiski, kas öelda talle, et ootan teda 1. mail ülikooli raamatukogu ukse ees, aga ootan ainult kaks minutit ja oma kella järgi. Kui ta selle aja jooksul oleks tulnud, oleks saanud minna edasi Raekoja platsile muusikapäevadele, aga oleks saanud ka minemata jätta. Lõpuks otsustasin, et helistasin talle ainult selleks, et näha, mis näoga ta peale seda kõnet inglise keele tundi tuleb.

0 vastukaja: