pühapäev, mai 14, 2006

Kaks unenägu

Nägin unes, et läksin maakohas peenarde vahelt läbi ühe võõra maja õue. Ma ei teadnud, kas lähen natuke teist rada kui varasematel kordadel, kui ma peenarde vahele ei sattunud, või on peenraid laiendatud. Pidin rada mööda minema ka läbi ühe selle pere hoone. Peremees aitas mul ukse pealt naelad ära võtta, et ma saaks ukse avada. Edasi läksin ühte linnamajja, kus ma koos vendadega elasin. Klaus oli seinale kleepinud ajalehe olümpiamängude tulemustega. Majas oli spordisaal. Vaatasin seda korrus kõrgemalt. Vennad oli vahele osaliselt ka lae ehitanud. Saalis tegi mitu võõrast inimest sporti. Kartsin, et vendadel ei ole õigeid ehitamisoskusi ja nad on teinud lae nii, et see võib alla kukkuda. Üks võimlemisriist oli kinnitatud vahelae külge. Kui keegi seda kasutas, siis kogu maja vappus. Klaus oli pannud majja sisse ahjusid. Katsusin neid. Need olid nii pehmed, et ütlesin, et saan neist käe läbi torgata. Oli karta, et juba esimesel kütmisel süttivad sellised ahjud põlema. Aga ma ei saanud midagi teha, sest vennad ei küsinud üheski maja puudutavas asjas minu arvamust.

Teises unenäos sain teada, et Tšetšeenia poolel ei sõdi enam ühtegi tšetšeeni, vaid ainult 1000 leedulast. Tekkis küsimus, kas Eesti ei peaks ka sinna 1000 meest saatma. Mulle andsid õppejõud ja veel mõned igaüks suuri rahasummasid. Nad tegid seda nähtavasti selleks, et ma oma välimust korrastaksin, aga mina ei hakkanud neid summasid üldse kulutama. Läksime bussi peale. Mul ei olnud piletit. Küsisin ühelt poisilt, kas ta ei saaks mulle piletit müia, pakkudes talle 6 krooni. Ta ütles, et ei saa, sest seda on raske pakist tõmmata. Ütlesin, et siis ostan talt 60 krooni eest terve 10-piletise paki. Kui olin talle raha andnud ja tema mulle piletipaki, siis mõtlesin ümber ja tahtsin neid tagasi vahetada, sest mulle tuli meelde, et olin tahtnud osta hoopis kuupiletit, sest mul seisis iga päev ees üks bussisõit. Leidsin taskust siiski ühe vana käkrunud pileti, millest ma ei saanud aru, kas see on ikka ilma aukudeta, või on sellel juba märkamatud augud sees. Augustasin ta siiski ära. Tegelikult pidid augustatud piletil olema suured augud.

0 vastukaja: