esmaspäev, juuli 10, 2006

Jalgpalli MM

Minu esimene sissekanne selle MM-i kohta tuleb pärast turniiri lõppemist. Mänge natuke vaatasin, aga mitte väga palju. Eilset finaali oleksin põhimõtteliselt vaadanud, aga enne tahtsin ühe Oskar Lutsu raamatu läbi lugeda. Raamatu sain läbi umbes samal hetkel, kui mängus kõlas lõpuvile. Nii jäi mul üle vaadata veel vaid juubeldamist, autasustamist ja mängujärgseid kommentaare.

Sellega võin rahul olla, et maailmameistriks tuli Itaalia, sest Itaalia kohta olen kirjutanud geograafia ja ajaloo alaseid uurimistöid. Kuigi Itaalia-Saksamaa mängu ajal olin vahepeal rohkem Saksamaa poolt. Eriti Itaalia kokkuminek Saksamaa ja Prantsusmaaga tuletasid meelde lõike minu magistritööst. Kui itaallased hakkasid jalgpalli paremini mängima Mussolini ajal, siis nüüd nad tõestasid, et suudavad seda teha veel ka aastakümneid pärast Mussolini hukkamist.

0 vastukaja: