pühapäev, september 03, 2006

Asjad korduvad

Nägin unes, et olime värskelt kolinud samasuguse projektiga korterisse nagu oli Kaunase puiestee korter. Tahtsin magada sama koha peal, kus Kaunase puiesteel. See jättis veel kaks võimalust, sest seal olin maganud algul ühe ja hiljem teise seina ääres. Üks vend tahtis ehitada läbi selle toa koridori, sest Kaunase puiesteel olevat olnud akna all koridor. Mina teadsin, et ta eksib. Märkasin, et see korter päris samasuguse plaaniga siiski ei ole - isa tuba ja suur tuba olid vahetuses. Nüüd sain aru, et nad on samuti vahetuses vanaema korteris, mida olin pidanud kolmandaks selle projekti järgi ehitatuks.

Nägin unes, et Oudekki oli kuskile kirjutanud, et keskkooli ajal tundus talle ja kahele nimepidi nimetatud poisile iga luulekogu, mis nad kätte said, suure varandusena. Mõtlesin, et sel ajal aastal 1997 ilmus juba ka minu luulekogu, aga ma ei tea, kas Oudekki selle ostis. Olin praegu maleturniiril. Mängija kirjutas protokolli korraga üles selleks mõeldud protokolli ja oma kaustikusse. Kaks pealtvaatajat läksid üle õla kaustikust eelnevaid käike lugema. Mängija ei olnud rahul, et nad sealt loevad, aga pakkus lugemiseks lahtist protokollilehte. Pealtvaatajad hakkasid teda peksma, ainult selle eest, et tal oli hea seis. Mõtlesin, et ma läheksin ründajale kaklemise eest kallale, ainult ma kardan teda surnuks lüia. Siis tuli mulle meelde, et vanasti läksin ma ise ka Pillele ilma põhjuseta kallale. Läksin koos Kristeriga koolist koju. See kojuminek toimus nii praegu kui oli ka juba aastaid tagasi toimunud, seega oli kunagise kojumineku kordus. Mõtlesin, et teiste selle kamba liikmete arvates kamp vist tegutseski kogu aeg, sest arutasime pidevalt, kellele kallale minna, aga mina ei olnud rahul ja tahtsin midagi erilist. Mina pakkusin valida vaenlaseks Pille. Keerasimegi ringi ja läksime tagasi Pille kooli lähedal asuva toa suunas, et teda seal rünnata. Erik ja Krister kõndisid ees ja mina nende järel. Mõtlesin, et kontrollin nüüd, kas ma mäletan õieti, et meile tuleb tee peal Ivo vastu ja läheme seetõttu hoopis teise kohta.

0 vastukaja: