laupäev, september 23, 2006

Ei lasta loendada

Algul ei saanud ma aru, miks mulle blog.tr.ee uue versiooni alt külastajaid ei tule. Mõtlesin, et kas laiema valiku korral avalehel ei tundu minu pealkirjad piisavalt huvitavad, kõigil blog.tr.ee kasutajatel on juba minu lehest isu täis või jätavad nad tulemata sellepärast, et näevad ära nüüd peale lehekülje nime ka minu isikunime. Kahtlane tundus siiski see, et ühel päeval olin miskipärast topis, kusjuures minu kliki peale teine lehekülg mööda ei läinud. Lõpuks tegin kindlaks, et uue versiooni alla tehakse minu leheküljest teise aadressiga koopiat, millele minu loendur ei laiene. Sellest on kahju, sest teaduse huvides oleks kasulik siiski teada lugejate arvu. Mina vähemalt tean nüüd, millised näidud puudu on, aga juhuslikud lugejad ei pruugi ka edaspidi selle peale tulla.

0 vastukaja: