neljapäev, september 28, 2006

Üllatav kool

Nägin unes, et "Postimehes" avaldati ühe Kerese vastase kommenteeritud partii Keresega. Need kommentaarid olid ilmunud juba kahes raamatus, nii et ei olnud selge, kummast ajakirjanikud need võtsid. Kirjutati ka, et üks Tartu kool on male kallakuga. See tuli mulle üllatusena, sest ma teadsin sealt koolist ainult ühte mängijat. Nähtavasti piirdusid sealsed õpilased siis omavahel mängimisega, käimata väljaspool toimuvatel võistlustel. Kõndisin väljas ühte tiiru. Vaatasin kohta, kuhu ma varsti keerata kavatsesin. Mõtlesin, et niimoodi teed ette vaadata ei tasu, muidu hakkab sinna jõudmiseks kuluv aeg liiga pikana tunduma. Jõudsin kaarhallini, kuhu keegi oli soovitanud isal raamatupoe teha. Järgmises majas oli raamatukogu. Isa küsis, mida sinna majja lisaks võiks teha. Vastasin, et mõtlesin just, et sinna võiks raamatupoe teha. Tegelikult ei olnud kindel, et selles linnaosas eriti palju ostjaid oleks. Tuli esimene ostja. Ta andis mulle raha, millest mina pidin tagasi maksma. Ütlesin talle, et ta võtaks ise. Ta küsis, kas tagasiantav summa. Vastasin jaatavalt. Teine võimalus oleks olnud, et ta võtaks kogu raha tagasi. Tulin mõttele, mis varianti ma edaspidi ühe avangu vastu mängida võiks. See variant tundus mulle paremini sobivat kui see, mida ma varem olin mänginud, samuti teisest avangust, mida ma selle asemel vahepeal olin mänginud.

0 vastukaja: