kolmapäev, september 27, 2006

Osalise ettevalmistusega

Täna tuleb unenägusid kavandatust natuke vähem, sest õhtul käisid külalised. Aga arvult on neid juba rohkem kui eile, seega on lubadus täidetud.

Nägin unes, et rääkisin, et ühe mehe tütar on abielus ja tal on suhteliselt noor mees. Selle peale öeldi, et kui ma tean, et see naine on abielus, siis see tähendab, et ma tahan ise temaga abielluda. See oli vale. Muud ma selle naise kohta eriti ei teadnudki. Arvasin, et teised saavad ise ka aru, et ta on abielus, kui ta on muutnud perekonnanime.

Nägin unes, et avasin oma blogi. Seal oli esikohal sissekanne, mida üle lugedes ma ei mäletanud, kas see on mu enda kirjutatud. Tundus, et keegi võib olla sisse murdnud ja kirjutanud minu nime all. Sissekanne rääkis karudest. Selles oli öeldud, et see, kuidas karud inimesi murravad, on ajalehesabades veel praegugi igapäevane teema. Mõtlesin, et võibolla mõtleb kirjutaja koomiksit. See sissekanne oli blog.tr.ee sissekannete edetabelis täna esikohal. Nägin sissekande alt, et see on koopia Hennu blogist. Tuli välja, et minu blogisse oli koopia tulnud sellepärast, et Henn oli kirjutanud minu nime loogelistes sulgudes. Teine koopia oli läinud Iseseisvusparteile. Mõtlesin, et minu blogi on siis ka vahel teistes blogides tsiteeritud hoopis sellepärast, et olen ise nende nimed loogelistesse sulgudesse kirjutanud. Kui rääkisin loost Hennule, ei teadnud ta veel koopiate tekkest ega edetabeli tippu jõudmisest midagi. Lugesin seda sissekannet uuesti. Henn kirjutas selles, et ta ei tarvita narkootikume, sest talle ei meeldi. Narkootikumide tarvitamise asemel sööb ta kolme nimepidi nimetatud juustusorti ja kuulab ühe nimepidi nimetatud välismaa ansambli muusikat. Minu nimi esines sissekandes lauses, et mina ei tarvita ka narkootikume.

Nägin unes, et läksin maleturniiril uuseti kokku vastasega, kellega olin juba mänginud. Teist korda ei tahtnud ma temaga mängida, sest arvasin, et erinevalt esimesest mängust ma teise kaotan. Ütlesime kohtunikule, et ta loosimist muudaks, sest kaks korda ei tohtinud samad vastased reeglite järgi omavahel mängida. Kohtunik oli enne loosinud pimesi, kuid nüüd vahetas ta sihilikult paarid ära nii, et esialgu minu vastaseks pandu sai kättemaksuks märkuse eest suurema punktide arvuga uue vastase, minule anti minust väiksema punktide arvuga vastane. Esialgu loositud vastasega oli mul punkte võrdselt. See, mida ma olin paljastanud, oli asjaolu, et üks turniiril osalev mees oli ühe võõra naisega maganud. Ta ei hakanud vastu vaidlema, et ei tuleks välja, kui paljude võõraste naistega ta tegelikult maganud on.

0 vastukaja: