laupäev, oktoober 07, 2006

Akende tundmine

Nägin unes, et saatejuht näitas ühte akent ja saatesse helistajad pidid ära arvama, mis on selle akna aadress. Üks mees pakkus vale trepikoda. Järgmine arvas, et see on tema aken üks trepikoda edasi. Saatejuht lubas talle juba auhinna anda, aga siis tahtis seda tagasi võtta, sest aken asus tegelikult pakutuga võrreldes üks maja edasi. Olin nende majade juures. Ühes neist võttis paar korterit enda alla ühiselamu, kus ma olin olnud. Vaatasin aknaid ja püüdsin näha, millised need korterid on. Mul oli käes elektronmärkmik, mille sisse oli torgatud pangakaart. Elektronmärkmiku kaudu sai vaadata vähemalt pangaarve suurust, võibolla ka maksta. See oleks olnud parem kui müüja nähes maksmine. Tuli üks mees, kes näitas, et märkmikul on ka selline seade, et kui kurjategijad tulevad kallale, saab panna plahvatama pommi, mis teeb ümberringi kõigele lõpu. Ta vajutas nupust plahvatuse sisse. Hakkas juba suitsu tõusma. Ma ei tahtnud mingil juhul plahvatust, aga ei osanud seda välja lülitada. Siis tuli teine mees, kes seletas, et tegelikult mingit surmavat pommi ei olegi, ainult kurjategijaid hirmutav suits ongi. Aga nüüd said kõik ümberringi olijad teada minu internetipanga parooli. Minu klassivennad hüüdsid üksteisele, et nad murraks kiiresti minu arvele sisse ja kannaks endale raha üle. Pidin parooli ära vahetama. Läksin madalasse majja, kus sain teada, et tegelikult ei ole minu parool see, mis nad teada said. Vaatasin ajalehte, kus oli mitu lehekülge Eesti härjavõitlusest. Seal olid fotod härgadest ja härjavõitlejateks nimetatutest. Nendeks oli nimetatud härjavõitluseks sobimatuid inimesi - vanu naisi ja Mart Laari. Sellesse majja toodi ka veisekari, et hakata pihta üritusega, kus nad käivad majas ringiratast. Läksin majast ära.

Ühes unenäos vaatasin raamatust malelõppmänge üle. Kuigi tegemist pidi olema lõppmängudega, vaatasin neid algseisust alates. Ühel korral algseisu peale pannes ei tahtnud see enam õnnestuda, sest nupud olid väljadest suuremad ja ei tahtnud ritta mahtuda. Nägin, et osa musti ruute on kulunud valgeteks. Värvisin need punase vildikaga üle. Siis sain aru, et esimese ja teise rea väljad on sellepärast väiksemaks muutunud, et sealt on laud kortsu läinud. Kolmandas unenäos mängisin mõtlemismängu, kus peale kahe poole nuppude oli olemas ka suur hulk neutraalseid ussikesi, kes ei saanud midagi kurja teha. Aga ma ei teadnud, kas mängu lõpetamiseks piisab vastase nuppude hävitamisest või tuleb hävitada ka kõik ussikesed. Minul ja vastasel oli järel veel paar vigurit. Leppisime viiki. Seejärel mõtlesin, et tugevam mängija oleks minu asemel püüdnud veel saavutada lõppmängu ratsu ja oda kuninga vastu ning seda võita.

0 vastukaja: