esmaspäev, oktoober 09, 2006

Istumised

Nägin unes, et istusin saali esimesse ritta nurga peale. Tuli riidehoidja, kes pahandas inimestega, et keegi pole riideid leti taha andnud. Koridoris oli kaks rida nagisid - üks leti taga ja teine koridori keskel. Leti taga olid kõik nagid tühjad, koridori keskel täis. Kui riidehoidja oli tagasi leti taha läinud, ütlesin, et mina oma riideid üldse ära ei anna, sest muidu võib mul külm hakata. Üritus hakkas pihta. Olin haige, aga kaks meest, kes minule toetusid, olid veel haigemad. Kui üritus läbi sai, kõndisime välja. Üks keskealine maletaja küsis mult, kas ma elan Tallinnas. Vastasin, et ei ela. Ta küsis, kas ma ööbin Tallinnas. Vastasin, et on kaks võimalust - kas ööbida Tallinnas või Paides. Parem on Paides, sest sealt saab hommikul turniiri järgmisele voorule edasi sõita.

Olin kino saalist välja läinud, aga midagi oli mul veel sinna jäänud. Kuulsin kõrvalruumi, kuidas Annika seda saalis nimetas. Hakkasin tagasi minema. Ütlesin vastu tulevale Annikale, et väga hea, et ta nii kõva häälega rääkis, muidu ma poleks aru saanud, kust hääl tuleb. Hakkasin otsima oma teksajakki. Nägin ühe poisi seljas teksajakki, millele oli kirjutatud samasugune sõna nagu minu omale. Küsisin talt, kas see on minu oma. Ta ütles, et ei ole. Nüüd nägin ka ise, et sellel on taskul selline pilt, mida minu teksajakil polnud. Edasi läksin teatrisse kooli kontserdile. Kohe selle algul hakkasid inimesed minema mulle võõra direktori kätt suruma. Kõik ülejäänud inimesed tõusid üksteise järel püsti. Krister ütles, et varsti kasvan ma tast mööda. Läksin selle peale Lauri N. juurde ja ütlesin: "Krister arvab, et ta on minust pikem!" Seejärel kõndisin oma kohale tagasi. Artur ütles mulle, et ma arvan, et peab saalis ringi kõndima ja kaamerasse vaatama. Saali ees hakkas üks direktorit õnnitlenud naine rääkima meile, et ega me ei õppinud mentaalajalugu, vaid normaalajalugu. Mentaalajalugu õppivat me viimases õppeastmes. Selle all mõtles ta doktorantuuri. Edasi ütles ta midagi matemaatilise ajaloo ja füüsikalise ajaloo kohta. Kuna ma olin teinud sisseastumiseksami ka füüsikasse, kartsin, et Erik hakkab mind nüüd sellega seoses kägistama. Selle takistamiseks võtsin tal sõrmedest kinni.

0 vastukaja: