esmaspäev, november 13, 2006

Hinne ja tuul

Nägin unes ajaloo tundi, mis toimus bioloogia klassis ja mida andis inglise keele õpetaja. Klass sai tagasi kontrolltööd. Õpetaja alustas nende jagamist sellest, et ütles, et mina sain teise koha. Kuna ma sain hindeks kahe, siis ma ei teadnud, kummast otsast ma teine olin. Vaatasin natuke oma tööd, siis läksin sellega õpetaja juurde, öeldes, et ta on ju teinud keelelisi, mitte sisulisi parandusi. Õpetaja ütles, et kui ma tööd tegema hakkaksin, siis ma treeniksin ennast vigasid vältima. Kahtlesin, kas treenimisest on kasu. Kuuldavalt ütlesin, et ma teengi tööd. Õpetaja ütles selle peale midagi umbes sellist, et vanainimeste aitamine ei ole mingi õige töö.

Teises unenäos saatis Helina mulle telefoninumbri. Temaga pidi nüüdsest olema võimalik ühendust saada ainult selle numbri kaudu. Ärkasin justkui üles, aga tahtsin endiselt seda numbrit valida. Toas puhus tugev tuul. Ma ei teadnud, kas tuul tekib sellest, et ma seda numbrit valima hakkan, või andiski Helina numbri sellepärast, et põhjarannikul on päris torm. Tundus, et ka korteris võib keeristorm olla. Siis sain aru, miks ma endale tormi ette kujutan - aken oli lahti. Tahtsin seda kinni panna, aga Tõnu oli vastu.

0 vastukaja: