laupäev, detsember 30, 2006

Unenäod vilina saatel

Nägin unes, et keegi oli väikeste vahedega mitu korda järjest minu blogi lugenud. See oli seotud sellega, et seal oli välja kuulutatud aeg, millal ma teise majja kolin. Vennad muutsid kolimise kellaaja ära, sest esialgne oli halva tähendusega. Kui hakkasin kodust väljuma, et minna teise maja juurde sisse kolima, andis ema mulle Helina saadetud kirja. Otsustasin, et ma ei hakka praegu selle lugemisega kolimist edasi lükkama, vaid loen seda hiljem. Pidin Helinale teatama, et ta uue kirja saadaks juba järgmisel aadressil.

Nägin unes, et Berk Vaher tegeles peale kirjutamise veel võistluspoksiga. Varem ta oli olnud tugev poksija, aga nüüd hakkas ta järsult vanaks jääma ja tal läks võistlustel halvasti. Tema poksimistegevust ei tahetud kommenteerida. Sellest räägiti saunas. Panin pesemise järel võimalikult kiiresti riidesse, sest ruumis olid ka üks naine ja üks tüdruk. Naine oli kogu aeg riides. Lahkusin saunast, aga teised jäid sinna. Selles majas viis üks koridor presidendi ruumi, teine Riigikogu ruumi. Presidendi ruumi kõndisin ma harvem, sest see oli püham. Istusin koos ühe poisiga selle maja katusel. Filmis näidati, kuidas sinna tuli presidendi koristaja ja pühkis katuselt luuaga paksu porikihti. Kaua ta seda teha ei viitsinud. Selle asemel hüüdis ta ühe ropu sõna, jättis koristamise pooleli ja läks katuselt minema.

0 vastukaja: