reede, jaanuar 12, 2007

Unenägu maa valgenemise ajal

Nägin unes, et Toomas oli Lauriga kabet mänginud. Isa oli neile andnud teised kabenupud kui need, mida mina kasutasin. Vaatasin nende kasutatud komplekti. Sealt olid osad nupud puudu. Aga ma leidsin neid juurde. Hakkasin Toomaga kabet mängima. Toomas pani endale algseisus väljale a5 neli pannkooki. Minu seis muutus raskeks. Ütlesin Toomale, et kui ta endale mängu alguses neli nuppu rohkem võtab, siis ta õige mängu korral saabki ainult võita. Vaatasime ka maleseisu. Panin musta vankriga valge kuningale mati. Klaus ei pannud seda tähele ja otsis veel valgele käiku. Nüüd nägin, et enne vankrituld oli valge kuningal juba peal lipu tuli. Hiljem meenutasin, kuidas mängud käisid. Olin Toomale kaotanud nii kabes kui ka males. Males aitas tal võita see, et ta pani algseisus oma etturi b7-lt a5-le. Nii oli tal üks ettur kohe kaugemale ette jõudnud, lisaks avanes liin vankrile ja pikk diagonaal odale. Lauri ema oli Tooma võitude üle väga imestunud. Nüüd oli tõenäoline, et tagajärjeks on "Eesti Päevalehe" sporditoimetaja vallandamine. Vaatasin selle kooli ajalehte, kus Maaja töötab. See oli paks leht. Ema ütles mulle midagi Maaja kohta, aga ma ei saanud hästi aru. Lõpuks leidsin ajalehest, et seal oli avaldatud e-mail, mille Maaja mulle oli saatnud, aga mis polnud mulle kohale jõudnud, sest ta oli kogemata kirjutanud aadressiks enda aadressile analoogilise, nii et kiri sattus hoopis lehe tegijate valdusesse. Selliseid kirju oli ta saatnud rohkematele inimestele, küsides neis, kas saaja ei taha osta Tallinnas maja.

0 vastukaja: