esmaspäev, jaanuar 22, 2007

Valikutest

Mitte ainult rahvas ei pea poliitikuid Riigikokku valima, vaid poliitikud peavad ka valima, mida nad seal teevad. Aga sageli lasevad nad kellelgi teisel enda eest valida. Tegelikult lasen ma ise ka teistel valida, selle kaudu, et ma ei hakkagi Toompeale kandideerima. Aga ma võin valida ka mõne muu tegevuse. Näiteks kui ma eilse ülemise sissekande kirjutasin üsna valimatute sõnadega, siis täna valin sõnu natuke rohkem. Või on sõnad põhimõtteliselt samad, aga mõtted teised. See tähendab, et eile kasutasin ma neid sõnu, mis ma olin juba kunagi varem oma sõnavarasse valinud. Täna valisin uue teema. Ja see teema peab olema selline, et seda oleks raske defineerida. Aga kui ma sissekandele arusaadava pealkirja panen, siis asun ma ise defineerimise teele. Praegu pole ma veel pealkirja pannud, kuigi olen ühe variandi välja mõelnud. Aga ma võin asuda järgmist varianti mõtlema.

0 vastukaja: