kolmapäev, veebruar 07, 2007

Hinded ja punktid

Olime laulmise tunnis. Istusin Eriku kõrval. Tuli hakata noodiülesandeid lahendama. Võtsin selle jaoks õpetaja laualt kaks kokkumurtavat noodilehte. Õpetaja küsis, miks ma kaks võtsin. Hakkasin ühes ülesandes kõikidesse lünkadesse plusse ja miinuseid panema. Õpetaja ütles klassile, et seal ülesandes tuleb täita ainult üks või kaks lünka. Nii joonistasin enamuse märkide ümber ringi ja tõmbasin märgid maha. Siis hakkas õpetaja minu lahendusi kontrollima. Mõtlesin, et märke maha tõmmates ma tegin vist ikkagi valesti, sest plussid ja miinused pidid näitama, kas neile järgnev lause on tõene või väär, ja seda saaks öelda iga lause puhul. Kokku olime teinud kolme harjutust. Õpetaja kirjutas mulle nende eest hindeks 884. Siis vaatasin, et olin lugenud valesti. Ta oli pannud hoopis hinded 2, 2 ja 4. Ja seejärel tundus, et need on hoopis 4, 4 ja 2, kusjuures 2 oli lünkade tühjaks jätmise eest. Kristjan K. tuli ja ütles mulle, et nüüd on veerand läbi ja kuigi kool käib edasi, ei saa enam üheski aines midagi vastata. Ütlesin, et mis siis. Aga mõtlesin, et on väike oht, et need asjad, mis mul on vastamata, arvestatakse kahtedeks. Heitsin laudade alla toolide peale magama. Seina peal läks häält tegev aparaat rikki. Krister hakkas seda parandama.

Kaotasin mängu kiirmaleturniiril. Mul oli ainult kaks punkti. Ees oli vaid viimane voor üheksast voorust. Mõtlesin, et kui ma selles ka kaotan, siis võin seletada nõrga mängija tasemele langemist sellega, et viimasel ajal olen malega tegelenud ainult mõned minutid päevas. Aga parem oli mitte seda rääkima hakata, sest sellest poleks aru saadud. Mulle oleks vastatud, et teised ei tegele üldse iga päev malega. Tegelikult kokkuvõttes nad tegelesid ikkagi pikemalt. Viimases voorus oli minu vastane Kanep. Ta tegi juba käigu. Ma ei läinud laua juurde, vaid ütlesin eemalt, mis käigu ma vastu teen. Kanep ei tahtnud eriti niimoodi mängida. Ütlesin talle, et ta siiski minu eest nuppe tõstaks ja kella vajutaks, siis ma saan pärast rääkida, et olen suurmeistri vastu pimesi mänginud.

0 vastukaja: