pühapäev, märts 04, 2007

Psühhoanalüütik otsigu siit keelatud valimispropagandat

Tegime kaugushüpet. Erinevate inimeste hüpped olid erineva pikkusega. Mõni hüppas ainult natuke, teine nii pikalt, et see oli umbes võrdne sellega, mis minu mälu järgi oli maailmarekord. Hüppe järel olin raamatukogus. Üks mees tahtis sealt saada minu raamatuid. Läksin sügavamale riiulite vahele neid otsima. Kui sissekäigu juures oli olnud paks rahvamurd, siis sügavamal oli inimesi keskmiselt. Minu raamatuid oli riiulist raske üles leida. Korruseid oli raamatukogul palju, aga minu raamatud olid olemas ainult ühel korrusel. V. Kass tegeles pättide maleklubi asutamisega. Selle juures püüdis ta üle võtta juba olemasoleva maleklubi nime. Televiisoris näidati ühte vaest inimest, kellel olid suured kannatused. Teda piinati ja ta kirjutas sellest, aga avaldada lubati tal ainult need tekstid, mis olid kirjutatud väiksema piinamise ajal, kui ta ei saanud kirjeldada nii suuri kannatusi. Läksin keerulise pottide süsteemiga wc-sse. Tuli ingliskeelse ajalehe lugemise tund. Et ma olin ainukesena sel veerandil hindeta, küsiti vastama mind. Vastasin palju kõrgemal tasemel kui varem, artiklit rohkete omapoolsete kommentaaridega täiendades. Sellest hoolimata sain hindeks vaid nelja.

Tõlkisin soome keelest. Lõin tekstis olevad nimed otsingumootorisse, aga ei saanud ühtegi vastet. See tuli sellest, et olin kasutanud vaid ühe Soome piirkonna otisngumootorit. Aga kui ma lõin sama nime ülemaailmsesse otsingusse, sain neli vastet. Täiendasin tõlget ka otsingu tulemusel leituga. Soomekeelses tekstis oli ka saksakeelseid lauseid. Need oleks võinud jätta ka tõlkesse saksa keeles, aga eelistasin kõik eesti keelde ümber panna. Oli vaja ahju kütta ja süia teha. Kõiki majapidamistöid pidi tegema Klaus. Aga et ta ei teadnud, kuidas neid teha, siis pidin mina teda õpetama.

0 vastukaja: