pühapäev, aprill 01, 2007

Täna üks unenägu rohkem

Olime Peedu jões. Mina seisin vees kahe jalaga ja püsisin ka nii pinnal. Seejärel hakkasin juba vee kohal õhus kõndima. Meile oli saadetud korduvalt pakse ajalehe malenurkade väljalõigete patakaid. Sellega taheti ehk öelda, et ma poleks tohtinud maleraamatut koostada, sest raamatu koostamine käis kiiresti, aga males on areng aeglane, näiteks peab kaevust vett vinnama. Koju minnes möödusin Anne kanalist. Eelmine kord siit mööda minnes oli tundunud, et jää on ära sulanud. Aga nüüd pimedas oli näha, et jää on veel alles. See paistis olevat sellise paksusega jää, et jalaga peale astudes kukub läbi, aga suuskadega jääle toetudes ei kuku. Järgnevalt käisin ringi võõrastes ruumides, sõin seal palju ja lugesin erinevate erialade ajakirju - põhiliselt artikleid, mida olin juba varem lugenud.

Ma ei teadnud, kas mul vanas eas läheb nägemine veel halvemaks või hakkab uuesti paremaks minema. Ajalehes oli artikkel sellest, kas mingid loomad saaksid päriselt olemas olla. Keegi oli vist sellised loomad välja mõelnud. Teadlased selgitasid, et sellised loomad ei saaks elada, sest nad laguneksid koost. Kui midagi esitati teaduse pähe, siis see alati huvitas inimesi. Sellest järeldasin, et kui ma oma blogis unenägusid samuti teaduse pähe esitaksin, hakkaks see vast ka inimestele rohkem huvi pakkuma. Mulle tundus, et üks raamat on fašistlik. Aga jõudsin järeldusele, et see on hoopis radikaalne. Mõtlesin, et kui Oudekki jätkab oma blogis kõikide fašistideks nimetamist, siis kirjutan kommentaari, et ta peab vahet tegema, et fašistid, radikaalid ja konservatiivid on eraldi nähtused. Lisaks on veel olemas kommunistid, sotsialistid ja liberaalid. Vabadussõjalased olid radikaalid, mitte fašistid. Vabadussõjalased meeldisid mulle fašistidest rohkem, sest nende saatus äratas kaastunnet. Istusime ümber laua. Munakoorel oli video, kus juubilari silmad seoti kinni ja ta pidi noorte naiste jalgade ümbert sidemeid lahti harutama, et nende alt komme leida. Ütlesin, et praegu ei ole juubel ja praegu ei pea seda videot vaatama.

0 vastukaja: