pühapäev, aprill 15, 2007

Täna lühemalt

Minuga rääkisid huvitava iseloomuga mänguasjad. Aga nende käitumine halvenes ja nende tähtsus läks minu omaga võrreldes liiga suureks. Koostati raamatuvirnasid, mille ma pidin õppeotstarbel läbi vaatama. Juba neile raamatutele peale vaatamine tekitas lugemisisu. Mul oli mõne ruutsentimeetri suurune plats, mis võis olla hauaplats. Sellel olid kolm pisikest kivi minu kolme luulekogu auks. Kõrval olid teiste inimeste samasugused platsid. Kaardilt oli näha, et üks inimene riputas endale külge punase kivi. Klaus hakkas seda inimest taga ajama. Tagaaetav jagunes kaheks pooleks, mis jooksid erinevates suundades. Klaus ajas mõlemat taga. See pidi kestma lõputult, kuid minu arvates oli see tagaaetava suhtes liiga julm ja sellele tuli lõpp teha.

0 vastukaja: