kolmapäev, aprill 04, 2007

Ustega kool

Mõtlesin, et Oudekkile saab asju selgeks teha India poliitika kaudu, sest sellest saab ta aru. Ameerikas oli ühesuguse kujuga saari ja poolsaari, mida ma olin omavahel segi ajanud. Istusin Hennuga sama laua taha. Ma ei mäleta kindlalt, kas selleks, et lugeda Helina kirja. Minu ja Hennu asjad olid mõlemad kinnitatud kummiga. Kummid olid omavahel sõlmes, ning minu oma katkes ära. Selle sai kokku tagasi siduda. Üks kumm oli juba varem kokku seotud. Nüüd ühendasime kaks kummi ainult otsapidi, et need rohkem ei katkeks. Suures toas mängis Klaus. Ta ütles, et mängult on enamus surnud. Imestasin, et ta sellises vanuses veel sellist mängu mängib. Klaus hakkas sõdureid rakettidena kindluse juurde tulistama. Televiisoris näidati ühte kooli. Klaus hakkas mind kätega väänama, nähtavasti arvates, et ma vaatan televiisorit valesti. Lõin Klausile küüned kätte. Tänaval kõndides nägin inimest kahe suure koeraga. Nende koerte küljest võetud proovi abil olid ameeriklased kindlaks teinud, et üks riik valmistab tuumapommi. Ameeriklased olid rünnanud Iraaki selle eest, et see vallutas Kuveidi. Hiljem alustas Ameerika Iraagi vastu veel teise sõja, et Iraak ei saaks esimese kaotamise eest kätte maksta. Iraani oli Ameerika rünnanud ka ühe väiksema riigi vallutamise eest. Nüüd oli ka Iraani vastu teist sõda oodata, et ka Iraan ei saaks kätte maksta. Tänaval kõndides mõtlesin pidevalt. Roomasin ühte kooli. Selle direktor ütles, et sellesse kooli võib tulla isegi roomates. Selja taha vaadates nägin, et direktor räägib saali aktusele kogunenutega. Lahkusin saalist direktori selja taga oleva ukse kaudu. Direktor hakkas mind taga ajama, selle eest et ma ukse sulgesin. Sulgesin põgenedes ka kõik teised uksed. Lahti jätsin ainult välisukse, mille oleks pidanud just sulgema. Direktor jäi välisuksega õiendama, nii pääsesin ta käest minema.

0 vastukaja: