pühapäev, juuni 10, 2007

Kiirturniir läbi

Sellest, kuidas ma seal mängisin, räägib üks foto. Täna algas mäng kuuenda vooruga. Seal oli mul üle 100 punkti madalama reitinguga vastane. Mängu lõpuosas tundusid mõlemad tegevat rohkelt vigu. Ajapuuduses pakkusin võrdse nuppude arvuga vankrilõppmängus viiki, mille vastane vastu võttis. Seitsmendas voorus oli vastase reiting umbes 100 punkti minu omast kõrgem. Sain kinnises seisus ruumilise paremuse, mille eest vastasel oli surve a-liinil. Mängu lõpphetkeks oli kummalgi peal vanker, vastasel lisaks üks ettur, kui minu mõtlemisaeg lõppes. Partii kommenteerijad ütlesid, et ka seis oli mulle kaotatud, kuid et varem oli mul olemas kõigepealt võidu ja seejärel kindla viigi võimalus. Kaheksandas voorus oli vastase reiting minu omast umbes 50 punkti kõrgem, kuid tema lasi oma kuningaettureid rohkem nõrgestada ega saanud oluliselt kasutada ka avanenud g-liini. Lisaks mõtles vastane minust oluliselt kauem. Ta kaotaski ajaga ja oleks järgmisel käigul ka muidu mati saanud. Viimases voorus oli vastase reiting umbes 150 punkti minu omast kõrgem. Jõudsime lõppmängu, kus minul olid vanker, ratsu ja kolm etturit, vastasel vanker, oda, ratsu ja üks ettur. Lasin endale peale panna päästmatu matiähvarduse ning alistusin. Kokku sain turniiril 3,5 punkti 9 võimalikust, mis andis 44. koha 56 osavõtja hulgas. Turniiri võitis suurmeister Külaots. Kokku mängis turniiril neli suurmeistrit, mis on nende võistluste rekord, kus ma ka ise olen osalenud. Homme toimub veel välkturniir, kuhu ma ei lähe.

0 vastukaja: