pühapäev, juuni 17, 2007

Kodune töö tegemata. Kui teised pulma läksid.

Õpetaja ütles, et nüüd ta teeb kindlaks, kellel kodune töö tegemata on, ja paneb neile kõigile kahed. Vastasin, et ma võin endale ise ka kahe panna, aga sellel pole mõtet, sest mul lihtsalt ei tule meelde kodus õppida. Arvasin, et kui mulle seda korduvalt meelde tuletada, hakkab see tulevikus paremini meelde jääma. Klassi sisenes kõrvalkabineti uksest direktor, ilmselt minu hääle kuulmise peale. Selle peale hakkasin põrandalt prahti üles korjama. Olin täitnud vihikut väga lünklikult, aga nüüd arvutasin kooli väärtuse valemi välja. Sain sama vastuse, mis teised varem olid saanud. Kuid siis vaatasin, et midagi ei klapi, kooli väärtus tuleb hoopis negatiivne.

Henn ja Ann R. hakkasid väljuma, et minna Tõnu ja Kadri pulma. Küsisin veel, kuidas minu tekstifailist värve kustutada. Aga siis ütlesin, et saan selle ise järgi vaadata. Kui nad läinud olid, hakkasin värve kustutama, kuigi esialgu tuli neid juurde. Saabus üks noor mees, kes tahtis arvutit üle võtta. Hammustasin selle eest tema kätt. Selle peale sai ta vihaseks. Tema lepitamiseks ütlesin, et ta hammustaks üks kord nõrgalt minu kätt ka. Kui ta oli ära hammustanud, siis vaatasin, et verd välja ei tulnud, siis ma vist aidsi ei saanud. Tänaval tulid mulle vastu üks ema lapsega. Mõtlesin, et võibolla olen ma selle lapse kätt ka hammustanud ja ta on sellest eluaegse psühhotrauma saanud. Ma ei läinud otse koju, sest kodu ukse ees oli kuri koer, vaid hakkasin tegema lisatiiru. Puude all mürises traktor. Ma ei teadnud, kas mul õnnestub selle eest kõrvale hoida, sest ma ei näinud, mis suunas ta sõidab. Läksin tuppa, kus oli palju raamatuid. Räägiti, et Mussolinil oli palju seiklusraamatuid, kuigi nende omamine oli tema võimu ajal keelatud. Tahtsin ühte raamatut kätte võtta, aga küljest murdus ainult selle nurk, sest raamat oli läbi vettinud. Vesi oli laest sisse tulnud. Hakkasime majast akna kaudu väljuma, aga ma ei lubanud nii kõrgelt otse alla hüpata. Kahe hüppega sai juba minna.

0 vastukaja: