reede, juuni 01, 2007

Unenäod ärimehest ja sünnipäevadest

Saime kokku ühe ärimehega tema laevas. Merel oli ta sellepärast, et seal oli tal parem automaadist raha välja võtta. Kui kuival maal tuli raha väljavõtmiseks lasta automaati münt, mis jäigi automaati, siis merel sai ühele nupule vajutades mündi tagasi. See ärimees ütles kõigi kohta, kes talle ei meeldinud: "Ma tapan ta ära." Kui ütlesime talle, et nii ei tohi rääkida, vastas ta, et ta on vasikaid tapnud.

Täna jagati koolis klass väikesteks rühmadeks. Kõik rühmad pidid minema erinevatesse kohtadesse sünnipäevasid tähistama. Mina olin samas rühmas Lauri N., Kristina ja Gerliga. Nemad läksid kohe sünnipäeva pidama, mina kõigepealt koju. Sisenesin naaberkorterisse, kus elasid üks väike poiss ja tema ema. Ütlesin, et praegu ma tulin siia oma joppi võtma. Väikse poisi ema vastas, et nad tulevad homme tagasi. Mõtlesin, et siis on sobiv väikest poissi homme sünnipäeva puhul õnnitleda. Aga kui ma märkimikust järgi vaatasin, siis nägin, et tal on sünnipäev juba ära olnud. Ma olin selles korteris hiljuti juba ühe teise enda riideeseme järel käinud.

0 vastukaja: