kolmapäev, juuli 18, 2007

Raamatu kirjutamine. Kaks töökohta.

Olin kirjutanud kunagi koos Klausiga unenägude põhjal eepose. Nüüd kirjutasin seda proosasse ümber, et raamat trükis avaldada. Kõige rohkem kartsin seda, et nähakse läbi, millisele varjunimele vastab milline reaalne isik. Mõnes vastavuses polnud ma ise kindel. Ühele pärisinimesele paistis vastavat mitu varjunime. Kui mul raamatu käsikiri valmis oli, tuli Klaus, kes ütles, et talle kuuluvad ka selle raamatu autoriõigused. Ma ei teadnud nüüd kindlalt, mida teha. Üks võimalus oli märkida autoriteks nii mind kui ka Klausi, kuigi uue käsikirja olin kirjutanud mina üksi. Teine võimalus oli märkida mõlemad autoriteks, aga mind üksinda koostajaks. See küsimus ei olnud mulle väga oluline, tähtsam oli, et raamat valmis sai.

Sain palka kahe töö eest. Üks neist oli töö KGB heaks. Arvati, et kui ma KGB heaks töötan, siis ma olen kurjategija. Tegelikult ma ei teinudki seda tööd, vaid võtsin ainult palka vastu. Teist palka sain töö eest Taimo heaks. Seda tööd ma tegin, aga ainult natuke.

0 vastukaja: