teisipäev, juuli 03, 2007

Valimistest koolialbumini

Rein Toomla ütles valimispäeval, et kui viie protsendi künnist ei oleks, pääseks Riigikokku ainult üks partei rohkem. Tegelikult ei ole see nii, sest siis antaks väiksematele parteidele rohkem hääli ja parteisid oleks rohkem. Olen oma juttudes kirjutanud parteidest, mis võiksid olemas olla, aga mida ei ole. Võrgus on neid loetletud minu koduleheküljel olevas eeposekatkendis. Teine koduleheküljel olev eepos tundub parem olevat, aga selle sisust pole mul kunagi täielikku ülevaadet olnud, sest minu kirjutatud on seal ainult pool. Üks inimene on teinud mulle ka ettepaneku, et võiksin temaga kahekesi ühise luulekogu välja anda. Vastasin, et kaks on vähe, parem on neli kuni kümme. Aga järgmiseks avaldasin siiski üksinda elektroonilise luulekogu. Kui olin andnud oma luuletused kooli juubelialbumi jaoks avaldamiseks, tuli mul natuke hiljem meelde, et nüüd saaks kasutada ka ühiskogu soovinu luuletusi, siis saakski temaga samade kaante vahele. Aga mulle vastati, et hilja, raamat on juba valmis.

0 vastukaja: