neljapäev, august 09, 2007

Mõttekäik mängimisest homseni

Kuidas sellega ongi, kas täiskasvanutel pole aega lastega mängida või eelistavad lapsed ise mängida teiste lastega? Mina igatahes ei oska enam mängida paljusid mänge, mida olen kunagi mänginud. Mõnesid mänge mängin endiselt ja püian leiutada ka uusi. Kirjutamine võib samuti olla mäng. Täna ma ei pidanud õigeks neljandat päeva järjest luuletust kirjutada. Mis ei tähenda veel, et mulle ei või hilisemal kellaajal mõne hea luuletuse idee pähe tulla. Aga praegusel kellaajal on tugevam soov kirjutada sellises stiilis, nagu ma praegu kirjutan. Eelmisel kolmel päeval ei olnud jälle sellist soovi. Ainult unenäod annavad materjali pidevalt. Kuigi tänaseid unenägusid polnud nii meeldiv kirjutada kui eilseid. Loodetavasti on homme asi jälle parem.

0 vastukaja: