laupäev, august 25, 2007

Unenägu kordus teisiti

Oudekki blogis oli nimede loendis kõik nimed alla joonitud. Aga ta kustutas poolte nimede alt joone ära. Asi muutus koledaks. See läks jälle paremaks, kui kustutatud said jooned ka teise poole nimede alt. Magasin öö jooksul korteri erinevates punktides. Vahepeal oli väga pime ja vahepeal väga valge. Vahepeal magasin akna kõrval oleva laua peal, kusjuures aknal ei olnud kardinat ees. Oudekki elas Valgamaal ehk minu toa teises otsas. Piret oli Eestis viibimise ajal Viljandimaal ehk kõrvaltoas. Tal oli kahju, et ta Oudekkiga kokku ei saanud. Pireti arvates oli nõme, et mina elan Oudekki lähedal. Tegelikult oli see juhus, et me lähestikku elasime.

Järgmine unenägu paistis esialgu minevat sama moodi nagu eelmine, aga siis tuli vahele uus asjaolu, et Piret ja Oudekki peatusid ülemaailmse saatanlaste laagri lähedal. Neid peeti endid samuti saatanlasteks. Isa ostis telefoni teel korterit. Läksin oma tuppa ja panin raadio mängima. Kuulasin ära kaks laulu. Mõtlesin, et kuna need laulud on tegelikult vaid minu kujutlus, siis kui ma oskaksin need ka üles kirjutada, võiksin olla helilooja. Aknast nägin, et väljas lendab inimpeaga lind. Väljas lendavad linnud muutsid lendamise ajal suurust. Olin ise samuti väljas. Mõtlesin, et see unenägu kestab väga kaua. Kui ma üle muru kõnnin, võtab juba ainuüksi see palju aega.

0 vastukaja: