pühapäev, september 23, 2007

Aasta parim turniir

Tänane kiirmaleturniir oli pühendatud pimedate ühingu aastapäevale. Pime ma vähemalt esialgu ei ole, aga mängida võisid kõik. Osavõtumaksu ei olnud, aga olid rahalised auhinnad. Mõtlemisaega oli 20 minutit kummalegi, pimedatele anti natuke aega ette. Osavõtjaid oli 37, täpselt sama palju kui nädala eest Uusi mälestusturniiril. Esimeses voorus jättis minu vastane kõigepealt ette etturi, millest sai alguse matiga lõppenud rünnak. Teises voorus kahisin sihilikult etturi vastasele, kellele olen varem vist ainult kaotanud, kuid täna viisid kahingu järel tekkinud eelised võiduni. Kolmandas voorus oli vastane minust nõrgema reitinguga. Olin sunnitud andma ära vankri viguri eest, kuid seejärel asusin hävitama vastase ettureid ja enda omi edasi nihutama ning võitsin. Neljandas voorus mängisin juba esimesel laual. Vastane oli lätlane. Ta valis väga terava avanguvariandi, kus tema tehtud käigud osutusid õigemateks. Viiendas voorus asusin avangus rünnakule vastase laua keskel asuva kuninga suunas, kuid vastane saavutas edu vigurite arenduses. Lõpuks tekkis viigiline lõppmäng, kus taotlesin viiki, kuid seda kohtunik mulle ei andnud, sest kohe pärast kohtuniku laua juurde saabumist kukkus mul aeg. Kuuendas voorus püüdis vastane rünnata odadega minu kuningaseisu, kuid sain vaba liini ja viisin mõlemad vankrid vastase tagalasse, mis lõppes matiga. Enne viimast vooru olin 6. kohal. Kui oleksin selle koha säilitanud, oleksin saanud auhinnaks 100 krooni (esimene koht sai 600 krooni). Vastane oli jälle Lätist. Kuna mul olid valged, sain enda arvates ruumilise paremuse ja püüdsin läbi viia rünnakut vastase kuningale, kuid vastane võitis sidumist kasutades liiga palju materjali. Lõpetasin turniiri 4 punkti ja 11. kohaga, olles endaga võrdse punktide arvu kogunute hulgas edukaim.

0 vastukaja: