esmaspäev, november 05, 2007

Õpetajast tahvli ees jooksuvõistluseni

Õpetaja lahendas tahvlil füüsikaülesandeid. Ta tahtis, et õpilased lahendaksid neid iseseisvalt vihikus. Sel juhul ei saanud ma aru, miks ta üldse tahvlile kirjutab. Eestis oli kolm või neli tähtsamat keskust, mille vahel liikuda. Oli saabumas aeg jälle nende vahel liikuda. Henn tegi lahti minu arvuti. Oli karta, et ta hakkab sealt minu asju lugema. Põles minu küünal ja pidi põlema lõpuni. Toimetaja valmistus minu unenäoraamatu väljaandmiseks. Ta ütles, et kirjanduse peatükis oli terve pikk lõik täiesti vigane. Vastasin, et võimalik, sest kahte viimast peatükki ma üle ei lugenud. Isa oli soovitanud raamatu kaks viimast lauset välja jätta, kust selgus, et tegemist on unenäoga, aga toimetaja oli need sisse jätnud. Ta ütles, et ta teeb raamatu eksemplarid käsitsi valmis, sest teisiti ei tule välja. Lauri N. oli olnud Kaunase puiesteel meie naaber. Ta teadis midagi ka nendest, kellega ma koos koolis käisin. Nüüd küsis ta mult erinevate klassikaaslaste kohta, kas need tunnis kirju vahetasid. Nende kohta, kellega ma olin ise vahetanud, vastasin, et vahetasid küll. Aga kui ta küsis ühe klassikaaslase kohta, kellega mina kirju vahetanud ei olnud, ütlesin, et ma ei tea. Lauri K. tahtis minuga midagi jõhkrat teha. Põgenesin tema eest keldrikorrusele. Seal oleks pidanud nurga taha peitma Artur, aga kuna ta seda ei teinud, peitsin ise nurga taha. Artur tuli ja seisis siiski ka sinna. Kuna ta seisis minu ees, hakkas Lauri K. kohale jõudes ainult temaga tegelema.

Sõitsime Meelva järvel paadiga. Sõudsime kitsasse lahte. Sealt tagasi ujuma hakates oli vesi muutunud ujumiseks liiga madalaks. Ootasin, et edasi minnes muutub ta sügavamaks, aga kohati lõppe vesi üldse ära. Painutasin kahte noort puud. Tagasi vaadates nägin, et puud olid painutamise tagajärjel pikali kukkunud. Ja seda veel õnnetuseks ühe kohaliku elaniku silme all. Tartus rääkis Klaus, et üks inimene hakkas arvama, et tal on skisofreenia, kuna ta ei saanud aru, kuidas pääseb sisse leheküljele, kus saab oma poliitilisi seisukohti avaldada. Tegelikult oli asi selles, et programmeeritud oli nii, et ühe brauseriga tuli vajutada vasakule ja teisega paremale. Nüüd ühte neist brauseritest enam ei kasutatud. Üks tüdruk leidis, et kahel inimesel on üksteisele väga sarnane haigus. Keegi oli kritiseerinud ühte Riigikogu otsust. Laar, kes oli praeguse valitsuskoalitsiooni liige, tuletas meelde, et see otsus võeti vastu hoopis Keskerakonna ja Rahvaliidu häältega, keda oli tol ajal Riigikogus kokku kaks kolmandikku saadikutest. Laar ei võtnud arvesse seda, et vahepeal ei olnud toimunud valimisi ja praegune kolmikliit sündis sellest, et paljud endised Keskerakonna ja Rahvaliidu liikmed vahetasid parteid. Seega olid otsuse eest vastutavad ikkagi praeguse võimuliidu liikmed. Mõtlesin, et lõpetan nüüd blogis kirjutamise ära ja hakkan uuesti listidesse kirjutama. Aga mulle tuli meelde, et inimesed on harjunud minu blogi külastama, et sealt uusi unenägusid lugeda. Seega pidin vähemalt unenägude avaldamist jätkama. Lähenes rahvahääletus Euroopa Liitu astumise küsimuses. Seoses sellega kõndis läbi ühe trepikoja suur kari poolthääletajaid. Mõtlesime teha vastupropagandat nii, et ütleme igaühele neist möödumise hetkel eraldi: "Lollike." Aga me mõtlesime ümber, sest solvamine oleks neid veel rohkem ärritanud. Selle asemel loopisime teise trepikoja põrandale poolt hääletama kutsuvad papid, et näidata, kui palju on pappi raisatud. Aga selle näitamisest polnud kasu, sest pappide vahelt pääses ikkagi läbi. Ümber Kaunase puiestee maja toimus jooksuvõistlus. Mina sain hea koha tänu sellele, et ei jooksnud maja ümber ringi, vaid kõndisin majast läbi, mis oli palju lühem tee. Aga üks jooksja oli nii kiire, et jõudis ikkagi minust varem finišisse.

0 vastukaja: