laupäev, november 10, 2007

Postipaki väljavõtmine

Tuli teade, et haiglas viibivale pereliikmele on postipakk. See pidi olema kaugemas postkontoris. Olin just väljumas, et sealt mööda kõndida. Läksin nüüd ka sinna postkontorisse. Tuli kaua oma järjekorda oodata. Postipakki mulle kätte ei antud. Öeldi, et on vaja volitust eraldi paberil. Seda ma ei osanud üldse kahtlustada, sest kodulähedasest postkontorist on kõik pereliikmete asjad isikuttõendava dokumendi eest kätte antud. Nüüd tuleb minna kõigepealt kaugemasse linnaserva volituse järele, siis uuesti postkontorisse sabas seisma ja tõenäoliselt öeldakse siis, et volitus on valesti vormistatud. Kardetakse nähtavasti, et ma teen postipakiga selle väljavõtmise järel midagi kurja. Kas parem oleks, kui ma jätaks postkastist millegi leidmisest teatamata ja viskaks selle minema? Pealegi võib inimene vahel nii haige olla, et ei suudagi volitust kirjutada.

0 vastukaja: