laupäev, detsember 08, 2007

Read päikse kõrval

Istusin Lossi tänava õppehoone vastas ja lugesin taevasse päikese kõrvale kirjutatud ridu. Siis mõtlesin, et praegu on päike lugemiseks liiga ere, tuleb oodata, kuni ta teise kohta liigub. Koju minnes kohtusin ühe klassivennaga, kes kutsus mind külla. Bussis kohtusin teise klassivenna Ivariga, kes kutsus mind külla neljapäevaks. Ütlesin, et neljapäeval ma ei saa, aga ma tulen mõni teine kord. Ma ei saanud sellepärast, et praegu oli minu sünnipäeva lähedane aeg. Bussist väljudes hakkasime kohe Ivari ema või vanaema poole minema. Nägime, kuidas üks suur lind kiusas väiksemaid. Tundus, et see suur lind on vutt. Üks mees proovis teda kinni püüda, et ära süia. Selgus, et see maja, kuhu me läheme, oli minu kõrvalmaja. See pani mind imestama, sest ma polnud Ivarit varem siinkandis liikumas märganud. Ivari ema või vanaema tahtis meile süia anda ja tuli oodata, kuni ta selle valmis teeb.

Ühest mehest peeti lugu, sest ta oli rikas ärimees. Tegelikult oli ta rikkaks saanud pettusega, aga seda ei teatud. Ta hakkas endale valima sobivat nägu. Ütlesin, et see on nagu Fantoomi film. See mees läks salaja ühte meile tuttavasse majja. Seal ta valgustas pimeduses taskulambiga seina, mis oli üleni kaetud väikeste inimesekujutistega. Ta tahtis leida sealt sobivat nägu, mida endale ette teha.

0 vastukaja: