reede, veebruar 29, 2008

Eriline nupp

Mult oli laenatud 400 krooni. Kartsin, et laenaja ei anna raha tagasi. Aga ta andis tervelt 600 krooni. Suurema summa andis ta kindlasti selleks, et järgmine kord veel suuremat summat laenata.

Kuulasime linti. Makil oli nupp, millele oli kirjutatud "index". Sellele nupule vajutamise korral oleksid kuulatavalt lindilt ühe hetkega kustunud kõik hiljem juurde lindistatud muusikapalad ja jäänud alles ainult need, mis seal ostes olid.

Kasekamp oli lasknud meil kirjutada uurimistöid. Olin esitanud uurimistööna kellegi raamatu, millesse ma olin omalt poolt käsitsi kommentaare kirjutanud. Algusepoole oli minu kommentaare hõredalt ja need olid naljakommentaarid, mis seisnesid selles, et kui Hitleril läks hästi, siis kirjutasin "õnneks" ja kui halvasti, siis "kahjuks". Tagapool tuli rohkem kommentaare ja need olid tõsisemad. Hiljem olin mujale veel tõsisemalt kirjutama hakanud. Kasekamp oli sellele tööle kõige lõppu kirjutanud "pealiskaudne". Aga tagumiste kommentaaride juurde oli ta lisanud omapoolseid kommentaare, näiteks "Päts ei olnud sobiv mees". Seletasin Pillele, et kui kommentaarid muidu ära ei mahu, siis saab neid kirjutada ridade vahele. Ja kui sinna ka kõik ei mahu, siis jätkata lehe pöördel. Tekst oli trükitud lahtistele A4 lehtedele, nii et teine külg oli jäetud valgeks.

0 vastukaja: