reede, veebruar 01, 2008

Sünnipäevalapse hea päev

Mulle pakuti võimalust jälle iga nädal klubis malet mängima hakata. Aga tänane 10 osavõtjaga ringsüsteemis turniir lõppes mulle nii halva tulemusega, et seda pole põhjust siia kirja panna. Õnneks ei lähe see reitinguarvestusse. Kohal polnud neid, kellelt eelmise nädala suuremal turniiril punkte sain. Vastased, kellega ma täna mängisin, on saanud minust viimasel ajal kõvasti rohkem mängupraktikat, see andis neile eelise. Mulle tuli kahjuks vast ka see, et mõtlemisaega oli ainult 12 minutit. Esimestes mängudes mängisin vastastest kiiremini, hiljem pidasin vajalikuks mängu aeglustada. Vastastele andis eelise ehk ka see, et kahe kohalviibija sünnipäevade tähistamiseks pakuti šampust ja kohvi, mis võivad aju stimuleerida, mida mina aga ei joonud. Ühel mängijal oli sünnipäev just täna. Tema saigi kõige esimese koha, edestades teisele kohale tulnut terve punktiga. Öeldi, et täna oli sünnipäevalapse eluturniir. Muidu maleajaloost on teada, et suurmeistrid kipuvad oma sünnipäevadel kaotama. Tänasest esikohasaajast olen ma harjunud ennast tugevamaks pidama. Reiting on mul vähemalt veel kõrgem. Kohtunik rääkis pikalt, kuidas ma täna alla oma võimete mängisin. Ei tea, tuleb teine kord kontrollida, millised mu võimed ikkagi on. Aga juba eile maleajakirjast ühte partiid vaadates tundsin, et pea ei tööta nii hästi kui tavaliselt. Täna töötas isegi paremini.

0 vastukaja: