neljapäev, veebruar 21, 2008

Tasavägine turniir

Täna mängiti turniiri 10 osavõtjaga, mõtlemisaeg oli 13 minutit. Esimeseks tuli A. Abram ainult 6 punktiga. 8.-9. kohta jagati tervelt 4 punktiga. Ainult minul läks halvemini - jäin 1,5 punktiga viimaseks. Nähtavasti ei ole ma praegu tippvormis, sest varasematel kordadel olen vahel kõiki tänaseid osavõtjaid võitnud. Eelnenud nädala jooksul eelistasin treenimisele ajaloo lugemist. Kogemused näitavad, et mängueelsetel päevadel kodus malega tegelemine parandab tulemust. Samas ei saa öelda, et ma ühelgi päeval poleks tegelenud. Vastastele andis täna ilmselt jälle ühe eelise see, et nad jõid kohvi ja konjakit. Mina jõin ainult tilga koort ja sõin maiustusi.

Võidupartiis jättis vastane surve alla sattudes vankri ette. Viigi tegin 2.-3. koha jagajaga. Mäng oli terav, vahepeal oli mul materjali vähem, aga lõpuks jõudsime lahkvärvi odade lõppmängu. Ühes kaotuspartiis oli mul vanker kahe etturi vastu, aga vastane läks lippu. Ühes partiis kahis vastane kvaliteedi, mõlema kuninga eest jäi lagedaks, aga mati sain mina. Ühes partiis panin viguri puhtalt ette, seejärel mõtlesin välja ridamisi kavalusi, viguri sain lõpuks tagasi, olles veel vähemetturiga, siis lõppes minu mõtlemisaeg. Kaotasin ühe etturilõppmängu nõrga etturi tõttu, ühe partii vangerdusega hilinemisel tekkinud nõrkuse tõttu vankrilõppmängus. Ühes partiis sain ära võtta viguri, aga tahtsin selle asemel panna kahekäigulist matti, mistõttu kaotasin ise viguri. Ühes partiis jäid nupud puntrasse, mistõttu oleksin vastase sõnul kaotanud kvaliteedi, lootsin asja parandada vastase viguri ähvardamisega, seetõttu kaotasin terve viguri lipu tulistamise teel.

0 vastukaja: