kolmapäev, veebruar 20, 2008

Uus luuletus - säh, lugege

Hulk päevi pole kirjutanud luulet,
sest kirjutada on mul olnud muud.
Kuid täna, nagu isegi sa kuuled,
ei pidada ma jaksa enam suud.

On luuletusi kirjutada vaja,
sest lubadus on antud lehe serval.
Ja all on kirjas: puudub vastukaja.
Ma räägin ikka palju selle kõrval.

5 vastukaja:

Anonüümne ütles ...

Ka mina pole kirjutanud luulet,
sest teha on mul olnud palju muud.
Kuid täna, nagu isegi nüüd kuuled,
ma Sinu tõttu pruugin veidi suud.

On luuletusi kirjutada vaja,
sest selle rütm meid aitab elada:
tark oma luuleaia rajab,
sest kahjulik on üksnes halada.

Anonüümne ütles ...

eelviimane rida peaks olema selline:

tark oma luuleaia õnneks rajab

või selline:

tark luuleaia tasakaaluks rajab

või koguni selline:

nii halva õnne plaanid nässu ajad

Simo Runnel ütles ...

Nüüd ei ole luuletus enam päris tõepärane - vastukaja tekkis. Aga luuletust võib võtta endiselt mõne teise luuletuse kirjeldusena.

Tiiu ütles ...

Kustuta minugipoolest mu read ära, et oleks tõepärasem!

;-)))))))))))

Simo Runnel ütles ...

Kustutamine ei teeks kirjutamise fakti enam olematuks.