reede, märts 28, 2008

Nupud jälle pihus

Eelmise nädala turniir jäi mul vahele, täna sain jälle mängima minna. Mängupausiga kaasnes ka koduse treeningu paus ja treeningumahu vähenemine, see andis tänastes tulemustes tunda. See oli igati ootuspärane. Ühel nädalal tundus, et kala söömine parandas tulemust, aga täna see ei paistnud aitavat. Mulle tuli kahjuks vast ka mõtlemisaja vähendamine voorude arvu suurendamise nimel. Osavõtjaid oli 12, mängiti ringsüsteemis. Mõtlemisaeg oli 11 minutit. Ühele osavõtjale pidid kõik ülejäänud 2 minutit ette andma - mõtlemisajad temaga mängitud partiides olid 9-13. Esimeseks tuli K. Peebo, kes tegi kaks viiki ja ülejäänud mängud võitis. Mina olin eelviimane 3 punktiga (kaks võitu ja kaks viiki). Algul sain ainult kaotusi. Osalt võis see tingitud olla sellest, et tugevamad vastased tulid mulle vastu just alguses. Turniiri keskel tundsin unisust, aga sugulasega kokku minnes tegin esimese viigi. Esialgu see veel pööret asjade käiku ei toonud. Aga kolmest viimasest voorust sain 2,5 punkti. Seda, kellele aega ette anda tuli, ma viimases voorus võitsin, aga ta tuli must poole punktiga ette. Viimaseks jääjale ma seevastu omavahelise mängu kaotasin.

0 vastukaja: