neljapäev, aprill 24, 2008

Kas ma ei kasuta mõistust?

Mulle soovitati, et ma võiks unenägude asemel midagi muud kirjutama hakata, sest inimene peab kasutama mõistust, näiteks leiutama raadio. Tegelikult ma mõistust kasutan. Et näha rohkem unenägusid, püian ma päeval rohkem mõelda ja rohkem informatsiooni vastu võtta. Unenägu on ise ka mõtlemine. Ärgates pingutan mälu, et unenäod meelde jätta, parandades niiviisi arvatavasti mälu ka muude asjade suhtes. Unenägusid üles kirjutades otsin ilusamat ja arusaadavamat sõnastust ning uurin õigekirja. Niiviisi parandan arvatavasti ka muude asjade sõnastamise oskust. Mõtlen ka sellest, milliseid kohti kirjutamata jätta. See, et ma kirjutan üles unenägusid, ei tähenda, et ma muid asju ei kirjutaks. See, et ma midagi kirjutan, ei näita, et ma ei teeks muid mõtlemist nõudvaid asju.

0 vastukaja: