kolmapäev, aprill 02, 2008

Öösel algas hirmus undamine

Öösel algas väljas hirmus undamine. See võis olla tulekahju- või õhuhäire. Jäin veel natukeseks voodisse lamama, aga kui undamine järgi ei jäänud, läksin aknale. Helina tuli oma voodist samuti aknale. Lugesin naabermaja aknalt, et undamise korraldas ühe kultuuriteemalise blogi autor. Nüüd ta nägi ära, et ma vaatan Helinaga samast aknast välja. Ütlesin Helinale, et see blogija vaatab teda arvatavasti binokliga. Selle peale tegi Helina nalja, et see mees jälgib, mida meie silmad näevad. Helina ütles, et ta orienteerub uuesti rumalale meesõpetajale. Ta võttis kätte telefonitoru, et sellele õpetajale helistada. Aga enne helistamist rääkis mulle, et ühes filmis on vaheldumisi head kohad ja ropud laulud, sellele õpetajale meeldivad just need laulud. Õpetaja oli kaevanud, et internet on halb asi, sest selle abil võib igaüks avastada, kust need laulud pärit on. Mõtlesin, et kui internetti ei oleks, siis vaataksid kõik ühtesid ja samu filme. Üks poiss ütles, et ta läheb koju, ja kutsus Helinat kaasa. Helina ei olnud nõus minema. Selle peale ütles see poiss, et tal oli Helinaga ühine kass ja kassi ei tohi solvata. Soovitasin Helinale, et ta annaks poisile kolm kassiviilu kaasa. Kass oli viilutatud sai. Helina andis ainult kaks viilu, öeldes, et muidu ei jää piisavalt mulle söömiseks. Vastasin, et nii tuttavat kassi ma eriti süia ei taha. Helina küsis, kas abielus tuleb kass söömata jätta. Ma ei saanud küsimusest täpselt aru. Vastasin, et ma ei tea. Läksime kööki, kus oli valmistatud toitu selle pulmapeo jaoks, mille külalised me olime. Ööseks oli ballooniga gaasipliidile tuli alla unustatud. Helina keeras gaasi kinni. Ütlesin, et enne tuleb keerata teist nuppu. Selle peale tegid Helina ja tema sõbranna uuesti tule alla, et nuppe õiges järjekorras keerata. Kartsin, et juhtub õnnetus, aga ei juhtunud. Pliidil oli valmistatud nuudlisuppi. Sellest järeldasin, et pulmad hakkavad lõppema või on juba lõppenud. Aga külalised ei olnud veel lahkunud, sest köögis magasid minu pereliikmed.

0 vastukaja: